Utvilad

Efter ett tappert försök att sova ut förkylningen mår jag faktiskt lite bättre. Halsontet är så gott som borta och det känns inte längre som att kontoret har förvandlats till ett permafrostlandskap. Jämfört med igår mår jag alltså tipptopp, dock inte jämfört med mitt normaltillstånd. Men nog om denna förkylning. Det måste ju finnas något roligare att älta. Till exempel den nu ännu smaskigare otrohetsskandalen i kungahuset. Trots att jag vet att man oftast ska ta lätt på Lloyden Banks ord kan jag inte låta bli att exalteras över nyheten. Jag har då aldrig sett på maken till dåligt omdöme. Huvaligen!

Eller varför inte behandla det faktum att nästa vecka är en kort vecka. En härlig långhelg i mitten av maj. Trots att mina semesterplaner grusades ser jag ändå fram emot att spendera lite ej debiteringsbar tid på hemmaplan. Och att lapa all den sol som Skåne kommer att bjuda på då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0