Sjukstuga

Jag påbörjade ett inlägg som i mångt och mycket skulle handla om ett trevligt avslut på den gamla arbetsveckan, följt av en härlig helg. Men tji fick jag, en stängning kom i vägen, och när jag nu känner mig redo att blogga igen har jag gått och blivit dödssjuk. Och jag kan tala om att det är INTE roligt att bo borta när man är det. Alvedon finns inte att tillgå någonstans, jag dränker mig själv i grönt te, halstabletter och tjocka koftor som borde vara undanstoppade på vintern för längesedan, samtidigt som alla drar i mig från alla håll och kanter. Jag vill hem och sova. Jag vill hem och sova nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hem, kom hem!!!

2010-05-04 @ 13:51:29
Postat av: Anonym

Kom hem, kom hem!!!

2010-05-04 @ 13:52:07
Postat av: Anonym

Det var det värsta jag har hört. Kom hem, kom hem!!!

2010-05-04 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0