Mer kjoltyg!

Jag har inte kunnat sansa mig. Nederlaget med att inte hitta en endaste klänning när jag gjorde hela stan i 4 timmar har förföljt mig. Och trots att jag slutligen hittade en klänning har någonting sagt mig att den inte är vad jag inte kommer att ha på mig på bröllopet. Färgen, framför allt.

Igår löste jag detta lilla problem genom att snappa upp en ny klänning, lika blek upptill, men med lite färg nedtill. Jag välkomnar det senaste tillskottet till garderoben. Hoppas vi ska trivas ihop.




Jag accessoerar upp den med en sjal, lite pärlor och lite färg på bringan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiin!! Den i guld kan jag ta i för tidig present, eller helt enkelt i sommarpresent.

2010-05-27 @ 12:31:35
Postat av: Anonym

Fiiiin!! Den i guld kan jag ta i för tidig present, eller helt enkelt i sommarpresent.

2010-05-27 @ 12:31:44
Postat av: Anonym

Absolut! Och den kan du accessoera med Hasso Aro!

2010-05-27 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0