Långledigt!

Temperaturen visar garanterat inte över tio grader och regnet öser ner utanför fönstret, men vad gör väl det när man har härlig ledighet? Det var två välbehövliga arbetsdagar som ställdes in och jag har både hunnit med att skrubba hela lägenheten kliniskt ren, avnjuta såväl vinlunch som vinmiddag på folknykterhetens dag i Ängelholm samt gymmat och umgåtts med Erik. Önskar givetvis att jag hade kunnat lägga till ett par timmar i solen på listan, men det ser mörkt ut. Mörkgrått, för att vara mer exakt.

Hur som helst njuter jag som sagt av min ledighet i fulla drag och känner mig nu alldeles lagom lugn och avspänd. Och det är bara lördag! Ikväll vankas middag och bio. Men först gymmet! Det gäller att passa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0