Kjoltyg och sol

Jag hittade slutligen, vad jag i stundens hetta, trodde var den perfekta klänningen. 5 dagar senare är jag inte lika säker längre. Jag försvinner verkligen i puderrosa. Det borde vara olagligt för mig att ens prova en sådan färg. Men det är ju sådant som utbudet består av. Vi får se om något annat dyker upp, men nu har jag åtminstone ett alternativ.

Helgen kryddades av en spännande spontanutgång i torsdags, som totalförstörde hela min fredag. Lördagen bjöd på precis så mycket sol som jag önskat, lite öl och god mat. Trots att den gick med en vansinnig fart, fick den ändå en extra lång knorr tack vare ett bankmöte i morse och därav halvdag på arbetet idag. Me like! Det här är sista femdagars arbetsveckan för mig fram till juli. Me like even more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0