Förkylning

Med våren (som jag vid min Gud hoppas är här nu) kommer även förkylningstider. Jag fick erfara detta inatt, då jag vaknade till var tionde minut för att nysa och ha problem med svlaget. Typiskt. Äntligen lite ledigt och så inträffar det här. Ska jag vara sjuk nu? Och om jag ska vara sjuk får jag väl bli sjuk på riktigt och få det överstökat, inte lite halvhängig, göra ett dåligt jobb och inte palla någonting under flera veckors tid.

Men skönt om jag har det gjort. Ikväll ska jag nog bara sova, titta på TV (ni missar väl inte kanal 5:s alla premiäravsnitt ikväll) och lena min hals med hjälp av grönt te och Ben & Jerry. Sounds like a plan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sounds like a plan!! Jag gör detsamma, dock frisk. Gott och trevligt ska det bli.

2010-03-02 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0