VM-feber

Mitt intresse, eller ska jag säga ointresse, för fotboll har faktiskt en maxgräns. EM. VM. Då är det andra bullar. Jag, som suckandes oftast byter kanal vid självaste åsynen av en grön fotbollsplan eller en rund boll, har mycket riktigt drabbats av VM-feber. Jag hör mig själv lista upp min drömelva, diskutera potentiella målskyttar, snyggast landslagströjor och offensiva versus defensiva speltekniker. Jag har naturligtvis ingen aning om vad jag talar om. Men vad gör väl det? Försommaren är räddad och jag har alltid något att prata om. Efter Sveriges misslyckande i kvalet influeras jag istället av mitt tyska påbrå. Heja, heja Tyskland!



Inledningsmatchen. 4 mål i rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: Louise

Är det säkert att du är helt frisk??

2010-06-15 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0