Utmattad

Utmattad. Men! 6 måndagar to go. Hur snabbt går inte tiden? Hur fantastiskt är inte det? Ja, fram till den 31 juli alltså. Därefter vill jag hinna pusta ut, njuta av sommaren och nynna "Vår bästa tid är nu". Efter den 31 juli alltså.

Appropå tidens framfart fick jag mail från min gamla kund i morse om att inte mindre än två av alla gravida kvinnor där nedkommit med sin avkomma i helgen. Det känns som i förrgår de outade sina graviditeter. En tjej gjorde en klassiker och födde på sjukhuset, medan den andra kvinnan förlöstes i en bil i en T-korsning på Lidingö. Classy. Av någon anledning är jag inte förvånad.

Nu förbereder jag mig mentalt för Skottlands ankomst imorgon - fyrtiotusen frågor och ett tålamodstest som heter duga. Kort arbetsvecka igen. Gillar skarpt!

Kommentarer
Postat av: Morganalba

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-31 @ 08:57:25
URL: http://morganalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0