Lunchis

Även i suburbian hell rusar tiden fram och det är redan dags för lunch. Blev en liten sovmorgon för mig i morse, då en panisk Erik ringde och väckte mig 04.30 för att fråga var hans pass var. En timme senare somnade jag om i en orolig morgondröm om missade flygplan och borttappade id-handlingar. Klockan 7 väcktes jag betryggande nog av nyheten att ett provosoriskt (billigt?) pass på flygplatsen hade införskaffats och boardingen mot ett 50-gradigt Turkiet avklarats. Sådärja, lite morgondrama mitt i veckan.

Och nu lunch. Följt av sista stängningen någonsin. Jag känner mig trygg med Ginger. Så pass trygg att min avresa från Bromma går redan kvart över tre på fredag. Jag har ju en sommarfest på Luftkastellet att hinna till. Nu blir det flygande Jacob, en snabb eftermiddag och förhoppningsvis en lång eftermiddagslur på hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0