Bröllopsyra!

Nu är jag hemkommen från de värmländska skogarna och helgens bröllop. Utmattad är nog rätt ord att beskriva mitt exakta sinnestillstånd med. Men härligt var det! Helgen började redan i fredags med en lång roadtrip till Karlskoga. På lördagen vankades svensk-armenskt bröllop med efterföljande supé och mingel på Grythyttan. Och roadtrip ner igår. Därav utmattnaden. Jag är oerhört glad att jag i ett svagt ögonblick tog ledigt idag.

Bröllopet var fantastiskt vackert och kulturkrocken var intressant. Nu är jag taggad inför sommarens andra bröllop! Och tredje..? Imorgon bär det av till Stockholm, arbete, upplärning och snuskhotell igen. 7 veckor kvar. Men först räkgryta och  A Serious Man. En bra måndagskväll med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0