Mörrn!

Idag "jobbar" jag hemifrån. Eller så är jag ledig. Får se lite hur veckans tidrapport utvecklar sig. Det är hur som helst alldeles underbart. Jag var uppe redan klockan sex och gick på pump. Jösses, vad det var jobbigt. Det var så jobbigt att jag gick hem, tog en snabbdusch och gick och lade mig och sov i dryga två timmar. Efter en låååång frukost sitter jag nu här. Mailar lite, surfar lite och ska strax iväg på möte med bostadsrättsföreningen. Sen väntar stranden och mondänt besök från Ängelholm. Tänk om alla dagar kunde vara av den här karaktären. Då skulle man nog.. tröttna. Ja, förmodligen. Men inte idag. Idag är det helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Fabianlinea

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-05-23 @ 13:56:42
URL: http://fabianlinea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0