Livet på en räkmacka

Inte så glidigt som det verkar. Snarare outhärdligt tråkigt. Jag försöker sätta Ginger i arbete (när ska hon bli självgående?) samtidigt som jag försöker hitta nya arbetsuppgifter till mig. Och alternativa tidsfördriv till att surfa på nätet. En bok, månne?

Helgen blev en långhelg för mig och har praktiskt taget flugit fram. Såklart. Jag har dock hunnit med en del - både sol, heminredning, träning, middagar, balkonghäng och fester. Nu är jag tillbaka i Stockholm, men jag förtröstar inte. Det är en tredagars denna vecka också! Om en vecka blir jag ett år äldre och ett år visare, samtidigt som jag inleder min sista vecka på resande fot. Wohoo! Följt av de ljuva orden jag inte kunnat yttra på ett år. Semester. Jag går på semester. Augusti. En riktig räkmacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0