Firar i förskott!

Idag är en helt vanlig dag. Men imorgon är det inte det. Imorgon fyller jag mina 27. Och eftersom jag för sista gången någonsin i pendlandets historia åker till Stockholm okristligt tidigt imorgon bitti väcktes jag redan i morse av skönsång och en tung frukostbricka med diverse läckerheter. Mums!

Övriga dagen har inte varit lika spännande. Efter att i ett svagt ögonblick gått med i min nybiladade bostadsrättsförenings styrelse har jag insett att mitt liv aldrig kommer att bli detsamma igen. Större delen av gårdagskvällen ägnades åt genomgång av papper, räkningar och avtal och eländet har bara fortsatt idag. Släng på att betala astronomiska summor i räkningar, tidrapporterande och packning så har ni min söndagseftermiddag. Inte så mycket till att fira alltså. Men snart blir det andra bullar. Snart blir det överraskningsmiddag på okänd restaurang här i Malmö. Men först en powerwalk i blåsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0