Söndagströttma

Är så märkligt trött och har varit det hela helgen. Väldigt skönt att bara kunna vila upp sig och göra absolut ingenting, framför allt i det här vädret, men nu känner jag att både snön och vintern kan få försvinna snart och bereda plats för våren. 1 månad kvar? Trots att jag älskar min nya flisbulle till jacka skulle det vara fantastiskt skönt att slippa gå ut i den och få sätta på sig lite härliga färgglada vårkläder istället.

Men nu biter jag ihop och undrar hur länge jag ska stå ut med dessa märkliga temperaturskillnader. Enligt nya opinionssiffror leder vänsterblocket inför stundande val. Kanske läge att börja fundera på vart ett eventuellt emigrationslass ska gå i september?

Kommentarer
Postat av: Antabia

Mellanjacka? "Lars Keppler" kandiderar till riksdagen för Vänsterpatiet.

2010-01-31 @ 19:27:30
Postat av: Caroline

Nej, vinterjacka. Dunbulle. Herregud, det är ju helt otroligt. Jag visste att jag aldrig skulle ge mig på den pekoralen.

2010-02-01 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0