Kärt återseende

Tillbaka till Stockholm. Börjar gilla den här staden riktigt mycket nu. Inte för att jag ser så mycket av den, men för att den inte är Ghettomalmö. Eller Köpenhamn, för den delen. Lite mindre snö, mer sol och närmare sommaren skulle dock inte skada. Men till dess kommer jag nog vara long gone. Ser ändå lite fram emot att sluta veckopendla och kunna ha ett liv igen. Mmmm.

Då jag inte bloggat på ett tag nöjer jag mig inte enbart med en färglös statusrapport (som inte skiljer sig nämnvärt från tidigare veckor), utan slänger även inte en helgrapport på menyn. Fredagen spenderades arbetandes i Köpenhamn, därefter tacofrossa i Jennys supermysiga lägenhet i Christianshavn. På lördagen bjöds det på grisfotspaj och grisrygg (mycket godare än det låter) på urtrevliga Mrs. Brown och för att sona för alla kaloribrott jag begått under helgen avslutades den med 75 minuters spinning igår. Nej, jag slant inte på siffertangenterna, ni läste rätt. 75 minuter. Jag har nog aldrig varit så svettig tidigare. Idag har jag - förutom en otrolig tröttma - otroligt svårt att gå.

 



Sommarstockholm. Ett Stockholm jag längtar efter.


Kommentarer
Postat av: Louise

Säger bara en sak, dum får lida!

2010-01-25 @ 14:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0