Frostskadad

Jag vet att jag är duktig på att klaga på väder och vind, men nu har det banne mig gått över styr. Inte med mitt klagande, utan med vädret. Att vakna och vädra 18 minusgrader utanför fönstret är inte trevligt. Inte någonstans. Sedan spelar det ingen roll hur fint det är med snö, hur mycket den än lyser upp eller hur mycket skidor man kan åka. Ingen vettig människa vill (eller kan) vara ute i det här vädret.

 

Jag drömmer mig bort till varma sandstränder, svalkande azurblåa hav, läskande drycker och en hudton i en annan nyans än kritvit. Ge. Mig. Nu.

 



Mexico nästa?


Kommentarer
Postat av: Louise

När åker vi??

2010-01-08 @ 15:02:38
Postat av: Caroline

Snart! Mycket snart!?

2010-01-10 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0