Fredag!

Fredagar är som bortskämda småsyskon på många sätt och vis. De kommer undan med så mycket. Förmodligen för att de kompenserar så mycket i det långa loppet (nu brukar jag inte längre småsyskonmetaforen). Ta dagens morgon som exempel. Försenad till frukosten, utcheckningen funkade inte som den skulle och bussen var hela 23 minuter försenad. Jag tog en guidad tur genom hela Solna och bytte tunnelbana, pendeltåg och buss tre gånger innnan jag kom fram. Men vad gör väl det? Jag är glad som en lärka ändå. Det är ju fredag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med om att de kommer undan med så mycket och ibland tror jag nog de kompenserar i långa loppet...

2010-01-15 @ 10:27:42
Postat av: Anonym

Fredagar eller småsyskon?

2010-01-15 @ 11:14:25
Postat av: Louise

Småsyskon...de ser ju trots allt upp till äldre syskon och gör oftast som vi vill.

2010-01-15 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0