Från hotellet

Sitter på mitt hotellrum med rinnande näsa och tårarna sprutandes. Och nej, jag är varken förkyld eller ledsen, jag har bara fått tag i Stockholms starkaste thaimat. Precis nedanför gatan från mitt hotell har jag nämligen hittat den ultimata restaurangen - en så kallade "thaikiosk". Bättre än någon annan thaimat jag tidigare ätit - dessutom billigare och snabbare. Och starkare.

Blev en kort arbetsdag idag. Härligt, men inte ultimat. Hittade även den perfekta kavajen från Whyred till halva priset. En storlek kvar. Min. Ni får göra matematiken (något jag för övrigt inte är så sugen på att göra med min privatekonomi för tillfället).

Nu blir det till att slafsa i mig det sista, torka näsan, tårarna samt allt spilleri och sätta på ett avsnitt av Emma Åklagare. Härliga, kyliga måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0