Baby boom

Är det något i vattnet eller är det jag som börjar bli äldre? Förmodligen det sistnämnda, eller det faktum att jag numera världsvant forcerar arbetslivet. Plötsligt ska alla ha barn. Vart jag mig än vänder ser jag en gravid kvinna. Som ett direkt resultat av detta har jag utvecklat en enorm gravidradar. Jag bara VET. Har precis eftermiddagsfikat med inte mindre än 4 gravida kvinnor, varav en outade sin nyhet under fikat. Jag spelade överraskad, men har i själva verket misstänkt det sedan lunchtid. Mig lurar ingen. Åh, gravidradar. En välsignelse och förbannelse i ett.


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, dig ska man passa sig för.

2010-01-26 @ 16:12:35
Postat av: C

Det beror väl helt på vilken situation du befinner dig i...

2010-01-26 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0