Uppdateringar..

..är ju något jag har varit extremt dålig med på sistone. Jag vet varför. Svaret heter arbete och är precis just det jag ägnat mig åt de senaste dygnen. Och nu också, för den delen. Avslutade projektet i Stockholm i natt för att åka raka vägen till Danmark i morse. Att jag är så trött att jag nästan inte kan tänka botar jag med hjälp av kaffe. Härliga, svarta kaffe.

Nog om det. Trots att jag längtat efter dagen jag får bo hemma och vara lite ledig var det enormt sorgligt att lämna Stockholm och företaget där igår. Jag har inte känt mig så sorgsen inför ett avsked på någon annan arbetsplats jag varit på. Det bjöds till och med på tre sorters kanellängder för min skul (jag var artig och smakade av alla, vissa två gånger). Jag tackade deras gästfrihet och generosistet genom att ta med mig ett gäng tamponger och lite hudlotion hem. Vem vet när eller ens om jag kommer komma tillbaka dit?

Kommentarer
Postat av: Marcusoda

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 19:58:01
URL: http://marcusoda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0