Slutspurt!

Nu kör vi slutspurten inför revisionen och håller tummarna för att vi fått med allt. Längtar tills morgondagen är över och tänker hur fantastiskt tråkigt det måste vara att vara revisior. Granskning. Eller har jag missat något? Finns det någon annan dimension av revision som är kul? Jag antar att jag egentligen bara är vinklad av den missnöjda skara som bytt från revision till min avdelning samt myten om revisorer som man blivit itutad sen barnsben.

Menmen. Om 24 timmar är det över och då kan jag än en gång lämna 2009 bakom mig. Heil morgondagen! Morgondagen föregås dock av kvällens bostadsrättsföreningsmöte som till och med får revision att framstå som det åttonde underverket. Nästan så att jag kan tänka mig att hyra för att slippa delta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ju dit för att göra hela mötet roligare. Komma med små roliga inlägg som får alla att titta konstigt på dig. :-)

2010-02-15 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0