Hockeyfeber..

.. var ingenting jag led av idag när Redhawks mötte Bofors. Efter avdelningsmötet bjöds det på obligatorisk underhållning. I form av ishockey. Jag var den enda som var missnöjd. Är det något fel på mig, tänkte jag. Är jag onormal som inte uppskattar denna simpla sport mellan tjockrövade män utan tänder? Alla andra stod nämligen klistrade med ögonen mot planen och följde maniskt spelet, som till allas stora besvikelse slutade med 6-2 till fel lag. Fel lag var tydligen Bofors. Där ser man.

Nu har jag fått nog. Fotboll igår, ishockey idag. Har fyllt februari månads sportkvot och behöver därmed inte följa några OS-finaler. Känns skönt.

Hockey. Not my cup of tea.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare!! Lider oändligt med dig.

2010-02-18 @ 09:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0