Strålande jul!

Något mycket konstigt har hänt med mig på sistone. För första gången sedan jag var i femårsåldern älskar jag plötsligt allt som har med julen att göra. Och jag ser fram emot den enormt mycket. Inte bara för att jag hoppas att tomten gör en avstickare till Mulberry (andra tomtar kommer ju åka både längre och dyrare sträckor än så. Kanske hela vägen till apple), utan även till att få äta julmat, lyssna på julmusik, slå in klappar och annat som hör julen till. Frukosten dukades med finaste 6-kronorsbordsunderläggen från Claes Ohlsson och jag höll på att slå små volter av lycka när jag fick reda på att det serveras julmat till lunch på jobbet idag.

Jag vet. Jag är också förvånad. Men även förväntansfull. Det här kan bli början till en sagolik romans!


Och vi hoppas att det blir en riktigt god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0