Fullt upp!

Här har det varit fullt upp och stackars bloggen har som vanligt fallit i glömska. Men nu är jag tillbaka och kör några av de sista krafttagen för i år. På bloggen och ingen annanstans. Sviterna efter helgen har nämligen uppenbarat sig i form av både halont och en fruktansvärd hosta. Jag väntar med spänning på vad som kommer härnäst. Snuva, månne? Feber?

För att återgå till den betydligt trevligare helgen flög jag i alla fall till Arlanda i fredags kväll och tog för ovanlighetens skull inte tåget söderut mot vår terroristdrabbade huvudstad, utan istället norrut till destination Uppsala. Där spenderade jag ett par sköna (men kalla!) dagar hos Pia med mat, dryck, mat och... dryck. Och en avslutande julkonsert med efterföljande roadtrip. Nu sitter jag åter i ett blåsigt, men barmarkat Hvidovre och intervallarbetar mellan hostattackerna. 3-1 till hostan.
Trackback
RSS 2.0