Husligheter!

Semestern rullar på för fulla muggar. Med solen ur sikte finns det tusen andra saker att göra, mycket på grund av ett välbehövligt IKEA-besök i söndags. Jag har skruvat, spikat, borrat och morrat mig både blodig och tårögd. Och även möblerat om, städat, tvättat och låst in mina vindsnycklar i vindsförrådet. Det ena var mindre planerat än de andra. Men nu börjar det arta sig! Och jag börjar få slut på dåligt-väder-sysslor. Nu ska jag träna och försöka plöja några pockets. Det här med semester är ju riktigt trevligt, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Men så fint det blev i lägenheten efter IKEA-besöket.

2010-08-04 @ 09:59:12
Postat av: Jenny

Fick du till sängstommen?

2010-08-07 @ 12:15:12
Postat av: Anonym

Jajemensan!!

2010-08-10 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0