Godmorgon!

Eller det har kanske hunnit bli god förmiddag.. Ännu en blåsig dag i Malmö. Det känns verkligen som om sommaren håller på att gå över nu och jag är därför inte speciellt ledsen över att min semester är slut längre. Jag är även glad att jag under sommarhettan inte gjorde slag i saken när tanken "så trevligt det vore att bo i Västra hamnen" dök upp i mitt huvud. Det blåser redan friska vindar där nere och det är bara augusti.

Jag börjar få in en bra dygnsrytmik och det här med att jobba 7 timmar per dag 5 minuter från hemmet passar mig utmärkt. Jag hinner både träna, shoppa, laga mat och you name it. Imorgon är det dock dags för en 32 timmar lång examen. Jag både fasar och längtar. Fasar för resultatet, men längtar tills den är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0