Förhalande

I dryga två månader ska jag ha satt mig ner för att förbättra min självreflekterande analys av mitt arbete och mina egenskaper. Och ja, det är exakt så tråkigt som det låter. Så jag har förhalat. Dag ut och dag in. Idag slog det mig att den ska vara inlämnad senast imorgon. Förhalandets tid är alltså över. Så här sitter jag nu. Trött, lätt bakis och med ett tomt papper framför mig. Nu ger jag det här en chans. Sen ska jag ut och knata i regnet. För en gångs skull är jag riktigt glad att det regnar ute. Det finns inga väderrelaterade ursäkter för mig att inte göra det här. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Fabianlinea

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-05-23 @ 14:00:41
URL: http://fabianlinea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0