En dag på stranden

Vädret skärpte till sig och det blev en dag på stranden. Jag, min bok och min australiensiska modeblaska har haft en helt underbar dag i Falsterbo. Nu har jag kommit hem och skivar Svarta Sara för glatta livet samtidigt som jag försöker återställa salt- och vattenbalansen i kroppen.

Igår tog jag för första gången på länge turen över bron en ledig dag och avnjöt ett par härliga timmar i Köpenhamn. Klänningsinköp på Karen Millen, snordyrt kaffe med Kate på Kongens Nytorv och fönstershopping på Illum Bolig. Därefter bar det av hela vägen till Lomma för middag, vin och en massa skvaller och Australiennostalgi med Emma och Kate. Efter en kokhet och någorlunda bekväm natt i gästhuset intog vi en härlig svensk frukost på altanen, varpå jag åkte raka vägen till Falsterbo. Jag känner att jag börjar bli riktigt bra på det här med semesterfirande. En till två saker på agendan per dag är ett bra upplägg! Imorgon: frisör och Helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0