Tack, askmoln!

Tack vare askmolnet är alla flyg inställda. Tack vare askmolnet kommer jag alldeles strax befinna mig på en buss, med siktet söderut, 9 timmar framöver. Ingen sittplats garanteras. Härligt. Härlig början på helgen! Fördelen är att jag landar på svävarterminalen samma tid som mitt plan egentligen skulle lyfta. För att se det från den ljusa sidan. Hur ska det här sluta? Minns fortfarande med avsmak de två greyhoundresor jag gjorde i Australien nattetid. Och den skumpiga bussresan till Oskarshamn i nian. Hur ska det här sluta?


Tack askmolnet för allt, tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har med en påse. Du vet hur dålig du blir av bussresor... "du vet hur dåligt du mår av rödvin."

2010-04-16 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0