Mat och jobb

Sitter på hotellrummet med en bättre tournedo framför mig. Efter ändlösa försök och ett besviket konstaterande att hotell Birger Jarl inte kan sin mat har jag äntligen hittat rätt. Och 35 kronor för denna blodiga mumsbit får man ju anse vara ett kap.

Den bakomliggande anledningen till matbloggandet beror egentligen inte alls på denna möra oxe, utan orsaken till att jag spiller sås på tangentbordet har snarare med en reflekterande rapport att göra. Om dryga 4 timmar är det deadline och jag gör mitt bästa för att förhala. I mitt arbete ingår nämligen inte bara en hel massa jobb och resor, utan även 4 sidors reflekterande tankar om sin personliga utveckling. På engelska. Och tid. Allt detta ska sedan ebba ut i ett hejdundrandes 48-timmarsprov i augusti. Kan knappt bärga mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0