Livet leker?

Jo, men så gott som! Solen skiner och jag smuttar på morgonens första kopp kaffe. På fredag slutar jag tidigt och läget är under kontroll. Sommaren känns inte så avlägsen och mina många och långa veckor i Stockholm känns inte så tunga längre. Imorgon kommer Lloyden Banks än en gång på besök till huvudstaden och det ska såklart firas!

Idag välkomnar jag våren och onsdagen med ett par stilettos. Stilettklackar är festens motsvarighet till vinterns och sunkighetens uggs. Man kan ju i princip klä upp vilken dassig klädsel som helst med ett par stilettos. Det gillar jag! Nu blir det fullt fokus på PBC till revisorn, en liten detalj som helt sprungit mig förbi.

 



Dress me up in you!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lägg ner din själ i PBC:n - årets viktigaste uppgift!

2010-04-28 @ 08:52:28
Postat av: Anonym

Hahahaha. Det är såå tråkigt, men jag ska göra mitt bästa!

2010-04-28 @ 09:19:42
Postat av: Anonym

Bara jag som inte förstår vad ni pratar om. Gillade det där med stilettklackar mer.

2010-04-28 @ 17:56:34
Postat av: Anonym

Är det stilettos från Louboutin?

2010-04-29 @ 11:18:37
Postat av: Anonym

Det där är inte MINA skor, bara ETT PAR skor. Önskar dock att vore det.. Ses vi ikväll?

2010-04-29 @ 13:02:34
Postat av: Anonym

Nej, jag stannar kvar i Ängelholm.

2010-04-29 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0