Idag..

Idag håller tröttheten mig i ett stenhårt grepp och har så gjort ända sedan klockan ringde klockan fem i morse. Efter fyra dagars flängande ser jag fram emot lite lugn och ro till helgen. Imorgon klockan 19 kan jag äntligen andas ut. En smidigt inplanerad kurs i Köpenhamn igår, onsdag, rubbade såväl min veckoplanering som min sömncykel, tillika dygnsrytm. Men jag fick avsätta en dag till en intelligensbefriad kurs och kunde samtidigt passa på att fira Eriks födelsedag med tapasmiddag och en nespressomaskin. De kostar skjortan, de där jävlarna! Nu är det simultanförmåga på hög nivå - försöker komma ikapp samtidigt som jag försöker hålla mig vaken. Tur att jag är född kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0