Flyg med barn

Om tågresor med barn är helvetet på jorden måste flygresorna med dem vara skärselden. Sällan eller aldrig har jag skådat så många konstant skrikandes småbarn som på långfredagens flygresa och jag kan bara skatta mig lycklig att sträckan mellan Stockholm och Malmö inte är längre. Inte nog med att alla barnfamiljer fick stiga på först av alla, de hade även mage att sprida ut sig. Och eftersom flygplan består av avsevärt mycket mindre yta än tåg är det svårt, för att inte säga omöjligt, att fly. Något gott kom ändå ur Flöng. Jag lärde mig att bita ihop, en egenskap det skulle visa sig att jag skulle ha nytta av i framtiden.

 



Sugen på 20 sådana här på 20 kvadratmeter i en timme eller två? Någon? Inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0