Ensam skärtorsdag

Nej, det är inget aprilskämt. Helt ensam sitter jag på mitt hotellrum, slötittandes på ett gaggandes Agenda på TV. Stängningen gick utmärkt. Eller helt okej i alla fall! Men oj, vad den drog ut på tiden. In i det sista hoppades jag på att kunna boka om långfredagens flygbiljett till nioflyget, kvart över nio insåg jag att det var för sent. Så nu sitter jag här med sushi direkt från Stockholms Chinatown - Luntmakargatan - och idel dåliga program på TV. Sockerchockad efter dagens påskägg inser jag att det nog blir en tidig kväll ikväll. Det enda jag tänker på och längtar efter är att få åka hem till Skåne. Och har plötsligt hittat en anledning att längta till hösten.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0