Love is in the air

Eller hösten åtminstone. Och jag är på ett strålande humör. Har av någon anledning fått väldigt mycket gjort idag, flängt som en liten tok fram och tillbaka. Hann till mitt löpande projekt lagom till lunch och nu är det bara en eftermiddag kvar. Har försökt mig på att införliva en liten rutin i mitt kaotiska liv - pump varje onsdag klockan åtta. Om jag, som imorgon till exempel, inte kan gå, tar jag reservtiden på tisdagkvällar istället. Inga ursäkter. Herregud, vad jag ska pumpa ikväll. Lyfta, böja, stånka och stöna lite. Samt försöka infria mitt nya löfte med extra vikter både på ben, bröst och rygg. Imorgon bitti bär det av på kick-off till Kivik. Eftersom alla mina kollegor förmodligen är lika glada, nöjda och tacksamma för företagets genorositet som jag var häromdagen lär det bli en livad och glädjefull tillställning. Inget skitsnack. Ingen dålig stämning. Inga sura miner. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0