Vaccinerad!

Så var det gjort! 3 sekunder, sedan var allt över. Jag skrattade hela vägen till Flöng. Kan man verkligen få biverkningar av vaccin? Men skrattet stockade sig i halsen när jag kom hem igårkväll och typ dog. Muskel- och ledvärk blandat med feberfrossa, svettningar och utmattnad. Det var längesedan jag mådde så dåligt. För en eventuell influensas skull? Idag, 4 ipren senare, känns det dock lite bättre. Lyckades även pallra mig till Flöng, men mest för att det är näst sista dagen här idag. Wiihoo! Vad som kommer hända sedan är lite mer oklart, läge att söka nytt?

Men åter till vaccinet och dess biverkningar. Jag hade tänkt mig lite smärta i armen på sin höjd, eventuellt lite svullnad, men det här var något i hästväg. Har dock hört att ju mer biverkningar, desto bättre skydd mot influensan. Satan, vad jag är skyddad då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0