Tid över? Någon?

Jösses, vad tiden rusar iväg. Jag kommer ju knappt hinna blinka innnan julen är över. Och då väntar den verkliga depressionstiden. Januari. Februari. Gött.

Insåg precis att om fyra veckor har julen både kommit och gått. 4 veckor! För lika längesedan åt jag middag i Ystad och påbörjade min flytt. Känns som igår. Ska det vara såhär? Vecka ut, vecka in - samma sak. Vardagar som lunkar på och helger som går alldeles för fort. Nej, nu längtar jag efter lite förändring här. Och förhoppningsvis är det just förändring det lär bli, redan nästa vecka om allt går enligt planerna. Positiv eller negativ återstår att se.

Helgen som gått har ägnats åt trevlig tjejmiddag med ventilering av både ditten och datten i fredags, följt av grekmat och bio i lördags. Paranormal activity. Se den inte om ni inte måste. Lite vin på mrs Brown på det och adventsmys heeeela dagen igår. Avslutade dessvärre kvällen med von Triers Antichrist. Se den inte om ni inte måste. Eller är hängivna skräckfilmsfantaster. Dock måste jag applådera det något annorlunda upplägget, som skiljer sig mycket från de klassiska skräckisarna. Att jag förmodligen inte kommer kunna sova på några nätter nu är en helt annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0