Ont!

Så var säng, soffa och bokhylla flyttade. Poff paff. Men ojojoj, vilken träningsvärk jag har. Ont i varenda vrå i hela kroppen. Nu återstår "bara" färdigställandet av lägenheten. Och flytt av lite småsaker. Samt uttänkande av någon smart typ av förvaring. Jag har fått nya hyllor som upptar en hel vägg av minisovrummet, jag vet bara inte vad jag ska fylla dem med. Hatar egentligen att ha kläder ihopvikta, vill ha allt på galgar. Dessvärre omöjligt när klädernas omfattning är cirka 5 meter längre än garderobspinnens...

Nåväl, det här ska nog bli bra tids nog. Men varför är det så mycket byråkrati att flytta i Sverige? Att fixa försäkring, adressändring, eländring och bredband borde väl inte innebära så mycket krångel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0