November..

..är snart över. Så skönt! När jag i helgen promenerade till containern med lite skräp funderade jag allvarligt på att själv hoppa i om vädret ska fortsätta på det här viset. Och det ska det ju. Förutom denna destruktiva tanke har jag haft en lugn och skön helg i filmens och matens tecken. Tror jag har avverkat 5 filmer av blandad kvalitet hela helgen, i kombination med 4 middagar. Inte illa. Fika, mys och träning har också stått på schemat. Idag åter till allvaret. Är inte särskilt förkyld längre, däremot otroligt trött. Funderar mycket över mitt hår. Som jag ser det är det bara en stor kvast av tagel. Och vinter equals elektriskt hår. En stor, elektrisk kvast med tagel med andra ord. Klär mitt kritvita och anemiska ansikte rätt bra. Om jag hade varit emo, vill säga.

Back to business nu. Och snabbkaffeautomaten. Snabbkaffeautomaten är min ständiga räddare i nöden. Vad vore jag utan den? Men nu får jag se till att jobba undan lite här. Ikväll blir det födelsedagsmingel hos Teresa, som fyller 30. Öppet hus. Mycket vuxet. Mer sånt, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0