Livet går i en cirkel

Ibland känns det verkligen så. Sitter på Köpenhamnskontoret och bloggar om något banalt eller oväsentligt. Gjorde precis detsamma för ett halvår sedan. Känner föga skillnad på mig själv eller min utveckling sedan dess. Skillnaden var väl bara att jag då tyckte att jag hade världens bästa jobb. Kan den känslan komma tillbaka? Om så; kom! Kom!

Jag har lyckats bli superförkyld. Nu passar det. Nu när jag har ett ton saker att göra och tänka över känns mitt huvud som en tung klump och jag måste gå och snyta mig hela tiden. Typiskt. Mycket typiskt. Ska nog snart dra mig hemåt och krypa ner framför TV:n i min numera röda soffa. Multo nice. Och allt jag har kvar att flytta skjuter jag upp... ännu en dag.


Kommentarer
Postat av: Louise

...dag och natt blir år. Livets kraftfulla källa, som aldrig någon når.

2009-11-18 @ 15:25:29
Postat av: Louise

...dag och natt blir år. Livets kraftfulla källa, som aldrig någon når.

2009-11-18 @ 15:27:25
Postat av: Anonym

Yeah, yeah, yeah!

2009-11-18 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0