I flyttider

Hej och hå, här ska det flyttas. Inte just nu såklart, eftersom jag befinner mig på ett iskallt kontor en timme hemifrån. Men varje ledig minut och sekund i övrigt skall åläggas flytten. Tyvärr har höstens pumpträning inte gett mig de superkrafter jag hoppats på och jag ställer mig fortfarande frågande till hur jag ska lyckas få ner en 160 cm bred säng för fyra trappor, över gården och upp för ytterligare en trappa. Ett senare dilemma. Hittills har jag börjat med att flytta en möbel per dag. Har funkat finfint i tre dagar, men nu börjar jag få slut på lättviktsmöbler. Finns det inte någon stark, sysslolös människa därute som kan hjälpa mig? Hoho?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0