Fredag 13:e

Lätt vidskeplig som jag är (undrar om det har en positiv korrelation med hypokondri) ville jag egentligen inte åka hemifrån i morse. Men då jag slapp tåget, utan erbjöds skjuts av min kollega (vi lyckades dock blanda ihop Malmö konserthus med Malmö operahus) så kom jag till Flöng i alla fall. So far, so good. Men jag kommer inte slappna av helt och hållet förrän klockan är efter midnatt. I övrigt ser jag fram emot den här dagen. Fredag! Födelsedagsfest! Erik! Imorgon blir det mamma, syster och IKEA. Nästan lika bra. Och förhoppningsvis goda nyheter om hur nästa vecka ska arta sig. Nu tar vi oss igenom den här dagen, okej?

Kommentarer
Postat av: Louise

Morgondagen blir bästa dagen. Fredagen den 13 är en underbar dag som betyder tur. Livet är helt enkelt underbart!

2009-11-13 @ 11:36:31
Postat av: Jenny

Louise - ibland är du alldeles FÖR positiv....

2009-11-13 @ 15:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0