5 snabbisar

Nu är det dags att ta den här bloggen till nya blogghöjder. Jag gör som alla andra. Jag har blivit utmanad. 5 snabba med mig. Det här visste ni inte om mig.

1. Jag har en faiblesse för påslakan. Älskar dem. Skulle kunna äga hur många som helst.
2. Jag finner stor njutning i att äta framför tv:n. Så förbjudet, så kladdigt, så härligt.
3. Jag är otroligt svag för kläder i chiffong/plysch/velour-material. Om jag ser en kille iklädd det blir jag helt sanslöst knäsvag. Erik? Dags att utöka antalet socialbidragarkostymer?
4. Jag drömmer om att flytta till en fransk vingård och frilansa för en skräpblaska. För gott.
5. Min favoritsport på tv är konståkning. Kan kolla på det i timmar. Förbannar mig själv och mina föräldrar varje dag för att jag inte tog chansen som 5-åring.

Några brasklappar till ovanstående:

1. Jag äger inte så många påslakan. Det är dyrt och de tar plats.
2. Min soffa är inte ren.
3. Detta har aldrig hänt. Aldrig! Tyvärr.
4. Detta kommer aldrig hända. Aldrig! Tyvärr.
5. Chansen equals lära mig åka skridskor...

Nu: Ullared och kanelgifflar. Fira att måndagen är över.


Kommentarer
Postat av: Lojsan

Hahaha, underbart!! Detta öppnar ju upp för andra saker på din önskelista till jul.

2009-12-01 @ 09:02:54
Postat av: Jenny

Du skriver verkligen sjukt bra!! Jag sitter här och småskrattar på kontoret :-)

2009-12-01 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0