Post wedding

Det är över sedan fyra dagar tillbaka. Känns tomt på något sätt. Mitt första bröllop. Även mitt sista? Vem känner jag som möjligtvis skulle kunna gifta sig nu? (Hoppsan, no offense, hoppas jag). Men det var vackert. Och trots att jag förmodligen var mer nervös än självaste bruden kunde båda av oss stega fram längs mittgången utan några katastrofer. Och ja, talet gick bra. Men Erik tyckte att jag läste innantill. Det gjorde jag inte. Det aset.

Skriver en personal development plan, men lyssnar egentligen på Susan Boyle från "Britain's got talent". Nervkittlande.

Inbäddad länk funkar inte. Kör ändå. Vem bryr sig?

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk


Kommentarer
Postat av: Louise

Du läste inte alls innantill. Erik är en tönt om han säger det. Det var ett jättebra tal!!!

2009-06-02 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0