Fɔɧdy:´

Det stormar utanför mitt fönster och jag suckar uppgivet. Våren var inte här för att stanna. Såklart. Jag kollar på "In her shoes" (gick inte den på tv häromdagen också?) och längtar till Miami. Nej, jag ska inte till Miami, men de befinner sig där. Verkar härligt. Själv får jag har lite tålamod. Eller mycket.

Hur som helst. Gårdagen var trevlig! Fondue - vilken grej! Jag vill ha mer. Jag vill ha köttfondue, orientalisk fondue, ostfondue och chokladfondue. Mums! Minus den förmodade viktuppgången då, såklart. Och pargrejen gick finfint. Börjar jag bli vuxen, månne? Den tanken är lika svindlande som den är skrämmande. Kanske ska även jag ta ett break från jobbet och gå ut med hundar på heltid? Eller ge mitt danska grannland ännu en chans och bara bita ihop när de slutar artikulera? Vilket de förr eller senare alltid gör. Åh söndagsångest, vik hädan!


Nästa gång hoppas jag på den här sorten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0