Semester.nu

Jag vill ha semester. Jag vill ha semester nu! En del av mig har redan loggat ur och gått på semester, men den fysiska delen av mig knepar och knåpar. Eller surfar rastlöst på internet och funderar på allt jag egentligen borde göra. Mm, ni fattar. Ge mig semester nu, det här är lönlöst.

Det värsta med att ha semester är att den kommer att gå över sen. Och då återstår det att se fram emot ingenting. Nu kan jag ju i alla fall gå och drömma och hoppas och ha skyhöga förväntningar. Men imorgon är det redan juli, innan jag hinner blinka augusti, och sedan går det bara utför. Men jag ska inte klaga. Det är sommar. Jag är kär. Jag är glad. Jag ska till Roskilde på lördag (jag vet, är det verkligen något att se fram emot? Men jag gör det!) och om två och en halv veckor checkar jag ut i hela 21 dagar. Min första semester ever. Hur kan det gå fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0