Träning..

.. är något jag i princip inte sysslar med längre. Vad hände? Svaret på den frågan är delvis jobb, men även min totala avsaknad av inspiration, motivation och disciplin. Jag saknar en morot. När jag skulle vara brudtärna kunde jag ändå se mig själv gå in i kyrkan inför ett sjuttiotal människor som en riktig fetknopp och rusa iväg till gymmet. Någon gång. Nu; nada.

Jag behöver alltså en morot. Eller lite kyla. Vem i helvete ger sig ut och springer när det är 45 grader utomhus? En hel del, har jag förstått det som, men jag tillhör inte den klicken. Så något att träna inför alltså. Att köpa för små kläder att krympa i funkar inte för mig. Inte heller beach-träning, då all sådan sedan -99 gått åt pipan. Ska jag själv behöva gifta mig för att komma igång? Föga troligt. Föga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0