Ny vecka, nya tag!

Nu har den riktiga nedräkningen till julledigheten börjat. Trots att jag trivts riktigt bra på Stockholmsuppdraget fasar jag redan för taxiresan tjugo över fem imorgon bitti. Hur länge står folk ut?

Helgen har varit lugn, men ändå inte. Ett försenat flygplan och en hastig bilresa från Sturup senare spenderade jag fredagskvällen i min röda soffa framför Idol. Och Erik vann!

Igår hade Lojsan födelsedagsfest, vilket alla firade med pompa och ståt. Alla utom jag, som blev utsedd till ofrivillig chaufför. Det blev dock en trevlig tillställning till slut och halvfyra trillade jag och en överförfriskad Erik in i min lägenhet. För att återvända till Ystad och Loyden Banks födelsedagsfika idag. Summa summarum: Mycket trevligt! Nu väntar som sagt sen middag, packning och sömn.

Ses i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Loyden Banks

Det var mycket trevligt att ha er på födelsedagsfika igår. Synd bara att Erik inte orkade hit igen. Hade säkert behövts sopas någonstans i lägenheten. ;-)

2009-12-14 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0