Nu är glada julen slut

Det var det det. Imorgon tillbaka till Stockholmsstress och arbete. Flygresor och försenade bussar. Halka och hotellfrukostar. Nähä, så min vardag låter inte avundsvärd? Jag hade mer än gärna spenderat några fler dagar i spenaten med vila och mat. För detta är verkligen vad årets jul har präglats av. Vila och mat. Hur skönt som helst. Nu skuttar vi dock några dagar närmare årbokslut gånger 2 och då finns det inte längre chans till detta. Så nu tackar jag för mig och ser fram emot ett par intensiva dagar i Stockholm, följt av ännu en långhelg. Sedan hägrar nyårsafton. Efter krångel, stress och ändring i planerna från komplicerade Lundamänniskor är Erik och champagne allt jag vill ha. Rik och smal är allt jag vill vá.

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0