Kyla och recap

Om jag tyckte det var kallt förra veckan är det ingenting mot vad som hänt nu. Min goda vän, som befinner sig i Thailand en månad framöver (nu pratar vi inte mer om det!) höll på att trilla av pinnen när jag outade att temperaturen nästan uppgår (eller kanske nedgår) till -20 grader i Sverige, vårt härliga hemland. Nu biter jag ihop.

Utöver det är väskan packa, nyårsmiddagen klirrad och kaffekoppen påfylld. Jag genomlider årets sista arbetsdag. Sista dagen of arbeit år 2009! Sitter även och filurar lite på vad 2010 kan tänkas bjuda på. Tänk att det är hela 10 år sedan jag firade in milleniumskiftet med en piccolo skumpa på Nyköpings torg. Tiden flyger, minst sagt.

Och 2009? Vad bjöd det året på? Förutom arbete, sorg, bröllop, resor och flytt så har jag faktiskt inte så mycket att komma med. Aldrig tidigare har jag varit med om att ett år gått så fort. Nu tar vi nya tag och laddar för vad jag tror kommer bli ett helt fantastiskt nytt decennium. 2010 blir året då min träning tar fart, då jag åker på efterlängtad semester och massa miniweekends, då mina vänner börjar få barn och jag får chansen att gå på minst två bröllop till. Ja, vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0